SKRIVET: 2011-02-28, kl 18:28:23 | PUBLICERAT I: Vardagsliv

Fantastiskt!

Under helgen blev det lite gottgott i form av äta ute och det var den godaste maten jag ätit! Det blev ren med haricot verts (stavas dom så?), lingon, rödvinssås, västerbottenost och någon liten potatisgrej. Inte van med restaurangtermerna! Sjuuuukt gott, och efterrätt på det.. Det var plankan - lite av varje efterrätt, banansplitten med citronformage var godast..

Sen efter middagen blev det ett glas vin ute och en smarrig strawberry daiquiri med min vän E. Smockat med folk, lönehelg så ungefär en timme köade man överallt och gav upp för att stå i kö till nästa ställe och hoppas på att kön skulle gå fortare. Näe. Mötte upp min snubbe och gick hem. En tidig, nykter kväll. Omöjligt att gå ut i den här stan vid löning iallafall.. Ändå så nöjd med min helg!

Vågen gav ett strålande resultat på söndagmorgon. Min 4 timmar lång shoppingrunda med E gjorde susen på motionsrundan iallafall. På söndag kväll åt vi Alvesta glass som innehåller mindre kolhydrater och det var mums.

Stenhårt utan kolhydrater måndag - fredag. Lördag & söndag har vi det lite roligare ibland.. ;) Funkar bra! Idag har jag ätit 2 mål och jag gick upp kl 08.30. + jag jobbar just nu. Är så mätt och inte sugen på socker alls.

Jag mår fantastiskt bra med LCHF.


Katarina

Jag är riktigt sugen att gå över till LCHF igen, så himla sugen på den där jordnötssåsen!



PUBLICERAT: 2011-03-01, 07:20:56 | URL: http://koolakattis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: